نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2700
-
الف
+

کارگردان پرآوازه ایرانی درباره کرونا فلم می سازد

«پوران درخشنده» از نگارش فلمنامه فلم جدیدش درخصوص ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش آی فیلم2،  «پوران درخشنده» کارگردان ایرانی با بیان آخرین فعالیت های کاری خود از نگارش فلمنامه فلم جدیدش درخصوص ویروس کرونا خبر داد.

وی درباره آخرین مراحل از ساخت فلم سینمایی «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» گفت: تمام تلاش من این است که «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» را بسازم، این فلم بنا به دغدغه‌هایی که دارم باید ساخته شود و به محض عادی شدن شرایط بار دیگر مقدمات پیش تولید این فلم سینمایی را از سر خواهم گرفت.

کارگردان فلم «زیر سقف دودی» با اشاره به نگارش فلمنامه ای جدید اضافه کرد: طی روزهای قرنطینه خانگی پس از شیوع کرونا در خانه مصروف نگارش فلمنامه جدیدم بودم که امیدوارم بتوانم این فلم را هم در سال روان بسازم. این فلم بنا به شرایط روز جامعه ساخته خواهد شد. 

وی درباره موضوع فلم سینمایی جدید خود به میزان گفت: این فلم به زندگی پزشکان و همین دوران قرنطینه که هم اکنون آن را پشت سرگذاشتیم بر می‌گردد، می‌خواهم فلمی درباره ویروس کرونا و فداکاری بسیاری از داکتران و مشکلاتی که آن‌ها در این بازه زمانی پشت گذاشتند بسازم.

درخشنده درباره زمان ساخت دو فلم خود خاطرنشان کرد: واقعیت اینکه به محض اینکه شرایط کشور بعد از شیوع کرونا به وضعیت عادی بازگردد مقدمات ساخت هر دو اثر را فراهم می‌کنم، اینکه کدام فلم اول ساخته شود کاملاً به شرایط بستگی دارد، اما امیدوارم بتوانم یکی از این دو اثر را به جشنواره فلم فجر سال روان برسانم.  

م ح

نظر شما
ارسال نظر